تبلیغات هدفمند اینستاگرام

تبلیغات هدفمند اینستاگرام
img
بازاریابی و تبلیغات رستورانی در اینستاگرام و دیگر روش های بازاریابی رستورانی از جمله دغدغه های معمول صاحبان رستوران ها است. کسب مشتریان بیشتر در این حوزه ملزم به انجام فعالیت های بازاریابی به منظور شناسایی برند و معرفی خدمات آن است.تبلیغات اینستاگرام تقریبا پلتفرم مشابهی با شرکت مادر خود یعنی فیسبوک دارد و برای رسیدن به یک نام تجاری بزرگ و افزایش مخاطبان یک مجموعه، با کیفیت بالا طراحی شده است. برای استفاده از این امکان باید صفحه اینستاگرام خود را به صفحه تجاری (کسب و کار) تغییر دهید. استفاده از اسپانسر در اینستاگرام بسیار ساده و دقیقا همانند اشتراک گذاری محتوا در فرمت های متفاوت می باشد اما یک تفاوت بارز با حالت عادی اشتراک گذاری محتوا دارد که یک عبارت «Call To Action» یا به طور اختصار «CTA» اضافه شده است و در آن اینستاگرام اجازه قرار دادن لینک هنگام بارگذاری محتوای مورد نظرتان را به شما می دهد. شما می توانید هر لینک دلخواهی را اعم از لینک وب سایت، نرم افزار و … انتشار دهید و کلمه اسپانسر را در سمت راست پست های صفحه اینستاگرام خود مشاهده می کنید.
  • نقش اینستاگرام در تبلیغات : معرفی مکان، محیط و دکوراسیون داخلی، غذاهای متنوع با استفاده از روش های تبلیغاتی به نسبت قدیمی از جمله تبلیغات تلویزیونی، نصب بیلبوردها در سطح شهر و … برای مدیران رستوران بسیار هزینه برخواهد بود. اما این پایان راه نیست زیرا امروزه از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام رستوران دارها می توانند به صورت رایگان تبلیغات را به شکلی کاملاً حرفه ای و با شیوه ای جدید در محیطی با میلیون ها کاربر در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.
  • نقش اساسی اینستاگرام در تبلیغات رستوران : یکی از شیوه ها و ابزارهای تبلیغاتی جدید که کسب وکارها بخصوص رستوران ها امروزه برای معرفی برند و جذب مشتریان از آن استفاده می کنند اینستاگرام است. اینستاگرام ماهانه با ۵۰۰ میلیون کاربر فرصت منحصر به فردی را برای بازاریابان فراهم آورده است تا بتوانند از طریق تبلیغات به جذب مشتری بیشتر بپردازند.
img
آیکون
تبلیغات تصویری
شما می توانید داستان خود را از طریق یک بوم نقاشی تمیز، ساده و زیبا به تصویر بکشید و محصولاتتان را به صورت آنلاین از طریق عکس های جذاب به شکل گسترده و یا یک ناحیه جغرافیای خاص تبلیغ کنید.
آیکون
تبلیغات ویدئویی
با استفاده از قدرت بینایی، صدا و حرکت، یک ویدئو تبلیغی ۶۰ ثانیه ای بسازید و تبلیغ تجاریتان را به صورت ویدئو در قالب مربع به اشتراک بزارید.
آیکون
تبلیغات اسلایدی
این نوع از تبلیغات زمانی استفاده می شود که هدف اصلی شما مراجعه کاربر به وب سایت شما باشد و برای در اختیار گذاشتن بیشتر اطلاعات به کاربران بخواهید بیشتر از یک تصویر یا ویدئو در قالب یک پست بارگذاری کنید.
آیکون
تبلیغات در استوری
شما می توانید روزانه با میلیون ها کاربر داستان خود را به اشتراک بگذارید و با تبلیغ در استوری اینستاگرام برند خود را رشد دهید. تحقیق و بررسی صورت گرفته در مورد راه اندازی کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام، نشان دهنده موفقیت تبلیغات در راستای آگاهی از نام تجاری و فروش کالا و خدمات کاربران این کمپین می باشد و بازده بالای این مهم را گزارش می دهد. به طور کلی زاکربرگ با اضافه کردن قابلیت تبلیغات در اینستاگرام امکان ساخت و رشد برند تجاری برای کاربرانش را فراهم کرده است.

اضافه کردن آدرس

ایران